Bedankt voor het aanvragen van mijn Ebook boordevol tips
Over enkele minuten ontvang je het in jouw email box… En nu je daar toch even op wacht. Blijf dan nog heel even en bekijk de video hiernaast. Want daar deel ik nog een paar hele waardevolle tips
Want je hebt nu mijn Ebook aangevraagd, en ik weet oprecht zeker dat een aantal tips direct toepasbaar zijn voor jou. Maar…… er is nog nooit iemand succesvol geweest met alleen het downloaden en lezen van een Ebook. Dus heb ik nog iets moois voor je. Kijk de video maar even :)
Of lees meer
gaaf tijdelijk aanbod waardevolle online training
Je hebt een mooi vak geleerd of een prachtige methodiek. En natuurlijk kun jij daar heel veel verschillende mensen mee helpen. Maar als je op iedereen schiet, dan raak je niemand. Juist daarom is het belangrijk om een doelgroep te kiezen. Je groeit veel sneller en hebt dubbel zoveel impact.
Ik waarschijnlijk niet helemaal toevallig op jouw pad ben gekomen: want jij bent er nu helemaal klaar voor om een volgende stap te maken in jouw praktijk. Of wellicht gaat het je . Heb ik een hele gave training voor je. Die eigenlijk het begin van een keigoed marketingplan vormt.
Namelijk het nadenken en kiezen over een doelgroep. Aiii, ik weet namelijk dat dat vaak een dingetje is bij coaches en therapeuten. Maar je hebt er vast al iets van gehoord. En echt… het gaat je mega veel helpen.
Ik leer je er alles over in de training ‘Creeër meer impact met het kiezen van jouw ideale doelgroep’ De komende 30 minuten betaal je slecht € 27,= excl btw in plaats van € 167,=. Gewoon, omdat ik het jou gun én ik weet dat dit zo’n belangrijk thema is om jouw praktijk tot bloei te laten komen.
Een online training door Ingrid Beerse
“Vanuit mijn ervaring in de zorg én het ondernemerschap breng ik het beste uit die twee werelden samen.”
Ik jou een bloeiende praktijk, want ik weet als geen ander hoe het is als je vanuit rust kunt ondernemen. Er echt lol in hebt inplaats van buikpijn.
Maar ik weet ook dat de meeste coaches en therapeuten nog weinig tot niets hebben geleerd over dit vak of over marketing in hun opleiding.
Als één van de eerste zorgmarketeers in Nederland weet ik waar jij tegen aan loopt en wat wél werkt als je met mensen loopt. Dat vertaal ik in mijn aanpak en dat voel je. Ongetwijfeld. Laat mij je meenemen in jouw mooie ondernemersreis.