Dé Bloeiende Praktijk Podcast
Luister de nieuwste aflevering:
#55 Gamechanger voor je marketing
Als je dit door hebt, wordt je marketing 10x beter (en makkelijker)
Marketing is niet moeilijk. Je maakt het vaak te moeilijk omdat je met al jouw vakkennis niet meer weet wat te delen. Maar je moet het perspectief juist omdraaien naar jouw klant. Dan wordt het zoveel makkelijker en leuker. Ik deel een paar dingen in deze podcast die echt voor een mega shift kunnen zorgen op dit vlak.
Volg de podcast via jouw favoriete platform
Eerdere afleveringen:
#54 Als het leven er tussen komt
Ik zie veel ondernemers afhaken of langer van het toneel verdwijnen als ‘het leven’ er even of langere tijd tussenkomt. Een ziekte bij een naaste, je kind dat even niet lekker gaat, een verbouwing, mantelzorg… het zijn dingen die er helaas bij horen. Wat kan je op die momenten doen als ondernemer? En wat moet je vooral niet doen.
#53 Deze mix is echt nodig in jouw marketing
Je hebt wast weleens gehoord over ‘de marketingmix’, dat het belangrijk is om via meerdere wegen zaadjes te planten in het hoofd van jouw potentiële klant. Én dat je top of mind moet blijven bij je klant. Hoe werkt dat dan, en waar moet je op letten. Ik deel het in deze aflevering. En wil je daar nog meer over weten, volg dan deze gratis training: https://www.bureaubeerse.nl/gratis-training-succesvolle-praktijk/
#52 Ondernemen en vrijheid: kan je dit dragen?
Veel ondernemers vinden ‘de vrijheid’ van een eigen praktijk of bedrijf een heerlijk vooruitzicht. In de praktijk heeft dat ook een keerzijde. Je moet jezelf je namelijk steeds in de actiestand zetten. Ook na teleurstellingen of tegenslag. Elke dag ben je bezig om je bedrijf gezond te houden. Hoe je dit doet en daar ook echte vrijheid in gaat ervaren deel ik in deze podcast.
#51 Werkt zo’n gratis weggever nog wel?
Een gratis weggever of klantmagneet… je ziet ze overal, hebt ze waarschijnlijk zelf ook volop aangevraagd, maar werkt het nog wel? Die vraag krijg ik vaak, dus tijd om hier de zin van onzin te scheiden en na te gaan of en hoe dit voor jou kan werken.
#53 Deze mix is echt nodig in jouw marketing #53
Je hebt wast weleens gehoord over ‘de marketingmix’, dat het belangrijk is om via meerdere wegen zaadjes te planten in het hoofd van jouw potentiële klant. Én dat je top of mind moet blijven bij je klant. Hoe werkt dat dan, en waar moet je op letten. Ik deel het in deze aflevering. En wil je daar nog meer over weten, volg dan deze gratis training: https://www.bureaubeerse.nl/gratis-training-succesvolle-praktijk/
#52 Ondernemen en vrijheid: kan je dit dragen?
Veel ondernemers vinden ‘de vrijheid’ van een eigen praktijk of bedrijf een heerlijk vooruitzicht. In de praktijk heeft dat ook een keerzijde. Je moet jezelf je namelijk steeds in de actiestand zetten. Ook na teleurstellingen of tegenslag. Elke dag ben je bezig om je bedrijf gezond te houden. Hoe je dit doet en daar ook echte vrijheid in gaat ervaren deel ik in deze podcast.
#51 Werkt zo’n gratis weggever nog wel?
Een gratis weggever of klantmagneet… je ziet ze overal, hebt ze waarschijnlijk zelf ook volop aangevraagd, maar werkt het nog wel? Die vraag krijg ik vaak, dus tijd om hier de zin van onzin te scheiden en na te gaan of en hoe dit voor jou kan werken.
#50 Ultieme vraagtechnieken voor je verkoopgesprek
En een helpende mindsetshift. Verkopen is niet moeilijk, als je de juiste vragenstelt én jij je onthecht van de verkoop. Klinkt tegenstrijdig, maar het is echt een gamechanger in je verkoop gesprek.
In deze podcast deel ik welke vragen mega waardevol zijn in dit gesprek.
#49 Introvert en marketing, wat werkt voor jou?
Als je niet zo extrovert bent, hoe ga je dan toch plezier krijgen in marketing en zichtbaar zijn.
#48 Veel klanten uit weinig volgers
Is gewoon mogelijk als je dit doet!
#47 Mentale en 2 praktische tips voor meer zichtbaarheid
Je weet dat je zichtbaar moet zijn als ondernemer. Maar toch… makkelijker gezegd dan gedaan. Deze podcast helpt je daarmee. Met 2 hele fijne praktische tips, maar zal ook zorgen voor een mentale shift (en dat is mogelijk nóg belangrijker).
#46 Hierdoor trek je verrassend makkelijker klanten aan
In deze podcast deel ik iets met je wat vrij eenvoudig is, al in je zit, maar waar jij je meer bewust van mag worden. En het bewuster in mag gaan zetten. Want het helpt je enorm om makkelijker klanten aan te trekken.
#45 Waarom in ‘Doen’ de gouden sleutel zit
Interview met directeur Mariska van Welkin Kinesiologie college
#44 Hier mag je minder naïef in worden
Wat er echt nodig is om klanten te krijgen
#43 Mensen en oordelen loslaten die je niet dienen
Wat tolereer jij nog?
#42 Sneller groeien met deze 2 tips
Er zijn 2 tips die altijd zorgen voor meer groei. In deze podcast deel ik ze met je én hoe je ze kunt aanpakken.
#41 Een doelgroep kiezen? Dat hoeft niet joh!
Eén van mijn klanten postte op social media het bericht dat ze bezig was met haar praktijk te laten groeien en daarom op zoek was naar een passende doelgroep. Ik zag het bericht voorbij komen en dacht gelijk…. nou ik ben benieuwd welke reacties ze krijgt.
En ja hoor, reacties als; ‘niet doen joh, nu kan je iedereen helpen’ of ‘ik heb ook geen doelgroep gekozen en heb genoeg klanten’ werden rijkelijke geplaatst. Dus tja, best verwarrend dan al die tegenstrijdigheden toch? Of niet?
In deze podcast leg ik uit wat hier onder zit.
#40 Van een fysieke naar een 6-figure online praktijk
Yildiz is bekkenbodemtherapeut en heeft zo’n grote missie dat ze naast haar praktijk in Katwijk een online bedrijf is begonnen om op die manier heel Nederland te kunnen bedienen. En niet zonder succes. Ze heeft honderden vrouwen geholpen met online bekkentherapie en draait inmiddels een ‘6-figure’ praktijk, waarin ik ruim 1,5 jaar met haar mee mocht lopen. Haar lessen deelt ze met ons.
Interesse in haar werk? Je vindt hier haar website: https://www.jouwbekkentherapeut.nl/
Wil jij ook opschalen met jouw praktijk? Dan is Big Impact hét programma voor jou, waarin je volop individuele begeleiding krijgt van mij om dit ook voor jou te realiseren.
#39 Ik blijf liever positief in mijn marketing
‘Ik spreek liever over positieve dingen in mijn marketing’ of ‘ik vind het zo vervelend om steeds de pijn en het probleem aan te raken in mijn content’. Dit hoor ik regelmatig en snap ik ook. Want positieve communicatie is veel fijner. En je hebt zoveel moois te brengen. Maar zonder schuren geen glans, dus ook niet in je marketing. Waarom juist het aanraken van de ‘shit’ zo belangrijk is, leg ik uit in deze aflevering.
#38 Waarom trajecten zo goed werken
Esther Huijbers werkt als Dramatherapeut en sinds enige tijd helpt ze haar cliënten vooral via trajecten. Hoe dit voor haar en haar cliënten werkt, wat eerst haar weerstanden waren en hoe ze de overstap vanuit losse sessie heeft gemaakt? Ze deelt het in deze podcast met mij. En natuurlijk heeft zij ook mooie praktisch tips voor jou al je wilt groeien met je praktijk. Meer weten over Esther? Je vindt hier haar website. En wil je meer weten over het Droom Praktijk Programma dat Esther bij mij volgde, klik dan hier.