Gratis online training ‘Actuele zorgtrends en 10 Groeiversnellers voor meer financiële zekerheid’

Deze bijzondere training laat jou zien welke groeikansen er nu zijn ontstaan en voor het oprapen liggen. Omdat we in een flinke shift zitten. Mede door Corona en de onrustige financiële tijden wordt heel duidelijk blootgelegd dat de behoefte aan complementaire zorg en persoonlijke ontwikkeling enorm groeit. Enorme kans dus voor coaches en therapeuten. En daar kan je deze zomer al op in spelen.

Jouw praktijk laten groeien vanuit liefde en vertrouwen is wat nú nodig is. Zorg voor een goede omzet, want daarmee zorg je ook voor de continuïteit van jouw praktijk.

Financiële zekerheid is nu belangrijker dan ooit. We zitten nu eenmaal in onzekere tijden. De inflatie neemt toe, het kabinet verhaalt tekorten vooral via ondernemers en legt ons nieuwe verplichte kosten op. En ook de pandemie blijft sluimeren.

Moet jij je daarom ongerust maken?

Nee, maar wel meer bewust waarop jij mag gaan sturen.

Want ik kies liever voor vertrouwen.

En waar donkerte is, is ook licht. De vraag naar coaches en therapeuten neemt namelijk ook enorm toe. Dat komt doordat mensen meer bezig zijn met zelfontwikkeling, gezondheid, zelfliefde en bewustwording.

Aan jou dus om daar goed bij aan te sluiten. Op in te spelen.

Mee te bewegen met wat nú belangrijk is voor jouw klant.

Ik ga je er mee helpen in deze online training en heb daarin  deze kansen praktisch voor je op een rij gezet. Je ontdekt 10 groeiversnellers die jij heel praktisch in kunt zetten voor jouw praktijk.
En omdat we vlak voor de zomervakantie zitten, deel ik ook een paar gave zomerse omzetkansen met je.

Doe je mee?

Doe mee met de gratis online training op woensdagavond 27 juli om 20:00 uur

Deze training is eenmalig en gratis. Hierin onthul ik:

  • Welke interessante veranderingen er gaande zijn in de (zorg)markt en hoe jij daar makkelijker op in kunt spelen.
  • Welke 10 Groeitips jou gaan helpen om sneller ‘de loop’ in jouw praktijk te krijgen (en morgen al je eerste nieuwe klant kunt aantrekken).
  • Hoe je met eenvoudige tekstuele aanpassingen je veel beter aansluit bij wat er nu speelt. Jouw woorden zijn namelijk de zuurstof van jouw marketing en helpen jouw klanten om de stap te nemen.
  • Hoe je onder jouw eigen voorwaarde en visie jouw praktijk runt (je laat je niet leiden door alle grilligheid en bezuinigingen rond vergoedingen van of contracten met verzekeraars).
  • Hoe je juist ook nu nog met een goed tarief mensen kunt aantrekken (en wellicht zelfs jouw tarief iets mag gaan verhogen).
  • Hoe je mensen sneller de stap naar jou kunt laten maken. Vaak ben je veel te lang aan het zaaien, terwijl ze jou nú nodig hebben.
  • Hoe jij meer zelfvertrouwen krijgt, zodat je echt vanuit vertrouwen en liefde kunt ondernemen (dat is wat nu meer dan ooit nodig is)
  • En tot slot: Hoe je deze zomer al direct concrete stappen kunt maken die voor extra omzet kunt zorgen.