Meer resultaat met e-mail marketing
hoe je op een fijne en effectieve manier veel meer cliënten krijgt
Heb je regelmatig het gevoel dat je wel héél veel op social media moet doen om klanten te krijgen?
Doe je af en toe al iets met e-mails, maar weet je niet goed hoe je van daaruit een relatie opbouwt, zonder dat het ‘pusherig’ voelt?
Wil je eigenlijk ook wel een keer aan de gang met zo’n salesfunnel, maar weet je nog onvoldoende hoe je die effectief en authentiek opzet?
Nog steeds het meest effectieve marketinginstrument
Social media is for reach, email for conversion
Een uitspraak die klopt als een bus. En dat is wellicht een belangrijke reden waarom je nog niet voldoende groeit. Want uit eigen ervaring kan ik ook bevestigen dat mijn meeste verkoop vanuit e-mail marketing komt. Maar het duurde (helaas) wel even voordat ik dat ontdekte.
En natuurlijk is het ook belangrijk om te weten hoe je e-mail marketing goed combineert met je social media, zodat het elkaar versterkt.
Ik heb daar ook zelf flink wat tests in gedaan en daar nu echt de ultieme balans in gevonden. En dat deel ik graag met jou. Zodat je dat niet zelf hoeft uit te vinden.
Want natuurlijk is e-mail marketing best een dingetje… Want je ziet genoeg voorbeelden hoe het niet moet. Waar jij je aan irriteert.
Het is mijn visie dat alles in jouw marketing gericht moet zijn op toegevoegde waarde. Op oprecht willen helpen. En dus moeten jouw emails relevant zijn en van waarde voor jouw doelgroep. Want op die manier bouw je een warme verbinding op. En komen mensen wat sneller een stapje jouw kant op.
De manier waarop jij e-mail marketing bedrijft moet daarom ook goed passen bij jou en jouw doelgroep. Want dan gaat het echt giga goed werken.
Ik heb zelf dan ook zeer weinig uitschrijvingen op mijn emaillijst en een hoog openingspercentage. Maar belangrijker nog, het levert mij een continue stroom aan klanten op. En dat is ook waarom Email marketing nog steeds het bewezen nummer 1 marketinginstrument is.
En wellicht weet jij dat ook, en wil je het ook. Maar zit jij met de volgende vragen:
Hoe vaak moet ik mailen zonder dat ik te spammerig wordt
Over welke onderwerpen moet ik mailen en hoe lang mag zo’n mail zijn
Hoe zorg je dat er steeds weer meer mensen op mijn emaillijst komen te staan
Wat maakt dat mensen mijn mail openen
Hoe doe ik een aanbod in mijn mail, en hoe vaak mag dat?
Na deze online workshop weet je:
Hoe e-mail marketing ook voor jou gaat werken, waardoor jouw verkopen substantieel zullen verhogen
Welke psychologische tips zorgen dat mensen fan worden van jouw emails
Slimme hacks hoe je zorgt dat zo veel mogelijk mensen jouw emails ook daadwerkelijk lezen
Hoe je een warme relatie opbouwt en gevarieerd jouw aanbod kan doen.
En hoe je het slim kunt inpassen in jouw bestaande marektingactiviteiten. Zodat het niet zo veel tijd kost.
Ik heb zelf veel getest met emails, dus deel alles met je wat ik daarin heb ontdekt.
Praktische informatie
Voor wie?
Deze workshop is uitermate geschikt voor jou als je nog geen e-mail marketing toepast, maar dat wel wilt gaan doen. Of als je er al wel mee bezig bent, maar er nog te weinig resultaat uit haalt.
Hoe en wanneer?
Deze workshop duurt 2,5 uur en is online via ZOOM. We gaan met een kleine groep ondernemers aan de gang, zodat iedereen voldoende aandacht krijgt en vragen kan stellen. Je krijgt ook een paar voorbereidingsopdrachten, zodat je het beste uit deze workshop haalt.
Via ZOOM zien we elkaar en kan ik ook mijn scherm delen, zodat ik veel praktische voorbeelden kan laten zien.
Tevens ontvang je handige formats en tips tijdens en vooral ook na de workshop. Zodat je er echt zelf nog langere tijd verder mee kan.
Jouw investering bedraagt € 75,= exclusief BTW. Dat heb je dus snel terug verdient als je dit zeer effectieve marketinginstrument na deze workshop gaat inzetten en de psychologie daarachter helemaal snapt.
Wanneer: donderdagavond 28 mei van 19:00 – 21:30 uur.
Annelein over Ingrid Beerse
“Wat heb jij mijn mindset veranderd Ingrid. Zeker als het over emailen gaat. Ik zag het zo niet zitten. Maar door jouw aanpak merk ik ook echt dat het voor mij werkt. Het lukt veel makkelijker om klanten te krijgen en vooral ook met hen in gesprek te komen. En stiekem ben ik het ook leuk gaan vinden.’
Bureau Beerse
Marketing met een sociaal hart, dat is waar Bureau Beerse voor staat! Ik help zorgondernemers en zorgorganisaties om vanuit passie voor hun vak, succesvol te ondernemen.
KvK: 37154111
Meest recente berichten
Contact
T: +31 (0)6 25 56 79 33
E: info@bureaubeerse.nl
Adresgegevens
Bureau Beerse
Molenvaart 196
1761 AP Anna Paulowna
Nederland