Wist je dat een groot deel van de coaches en therapeuten zich vooral richt op mensen die al weten wat ze nodig hebben?
Prima natuurlijk, maar er is ook nog een hele grote groep mensen die nog zoekende is. En door de bomen het bos vaak niet meer ziet.
En daar laten veel coaches en therapeuten kansen liggen.
Want als je zorgt dat je eerder in beeld bent bij jouw doelgroep, ga je ze ook makkelijker en sneller naar je toetrekken. Je bouwt als het ware laagjes in jouw marketing, waardoor mensen met logische stappen vanzelf dichterbij komen.
Het gaat een groot verschil maken als je weet hoe dit werkt. Niet alleen voor jou, maar ook voor jouw potentiële cliënt. Want op deze manier is marketing veel meer gebaseerd op helpen en niet op verkopen.
In de 3-delige training over zorgmarketing ontdek je hoe jij die verschillende laagjes kunt aanbrengen in jouw marketing en daardoor ook deze groep naar jou toetrekt. Want dán pas ga je echt het verschil merken!
Deze mini-training én het Zorgmarketingmodel® gaan je daarin helpen.