Ja, je leest het goed.
Je mag wat minder voorzichtig zijn.

In je marketing welteverstaan.

Ik zie het veel coaches en therapeuten nog doen. Veilig kennis delen, fijne tips geven of vertellen wat hen bezig houdt.
Super … sowieso dat je zichtbaar bent.

Maar ja … dat zijn er meer.
En daarmee val je niet echt meer op.

Wel door ergens voor te gaan staan.
Soms jouw mening te geven.
Je visie te delen.

Of jouw volgers of nieuwsbrieflezers te confronteren.
Nee niet te schofferen.
Tuurlijk niet.

Maar confronteren, een spiegel voorhouden.
Want dat helpt.

En lief zijn niet.
Binnen de lijntjes kleuren ook niet.

Want als ik jouw klanten een beetje ken, dan stellen ze nogal eens uit.

Spelden zij zichzelf maar wat graag smoesjes op de mouw, of zetten ze niet door.

Ja toch?

Laat ze niet bungelen.
Gooi af en toe die knuppel in het hoenderhok en wees niet bang dat jouw volgers zich uitschrijven.
Want die angst snap ik, maar het helpt niet.

Bedenk dan altijd; als ze zich uitschrijven, zouden het toch geen klanten worden.
De andere kant van die werkelijkheid is namelijk dat je juist meer echte fans krijgt door minder voorzichtig te zijn.

Durf dus te gaan staan voor jouw expertise.
Durf te gaan staan in jouw grootsheid.
Wees minder braaf, en help jouw volgers echt.
Oók als dat verhaal wat pittiger of scherper is.
Ga het niet uit de weg, want het gaat jou en vooral je klant veel meer brengen.

Wil je leren hoe je meer variatie kunt aanbrengen in jouw social media? En er ook echt klanten uit gaat halen via een gave social selling techniek? Geef je dan nu op voor mijn nieuwste online masterclass waarin ik onthul hoe je met wat kleine aanpassingen meer klanten uit social media haalt.

Ik geef de masterclass aanstaande woensdag en je kunt kiezen uit een ochtend- of avondtraining.

Schrijf je hier dan snel nog even in: https://bit.ly/397gtOe

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *