Jouw klant heeft een zetje nodig
๐๐๐จ๐ฉ๐ฅ๐ ๐๐จ๐ง’๐ญ ๐ญ๐๐ค๐ ๐๐๐ญ๐ข๐จ๐ง ๐ฎ๐ง๐ญ๐ข๐ฅ ๐ฒ๐จ๐ฎ ๐๐ก๐๐ฅ๐ฅ๐๐ง๐ ๐ ๐ญ๐ก๐๐ฆ ๐ญ๐จ ๐๐จ ๐ฌ๐จ’
Deze quote las ik laatst en was wat mij betreft een schot in de roos. Want dit is vaak wat we zo enorm onderschatten in onze marketing.
Deze quote las ik laatst en was wat mij betreft een schot in de roos. Want dit is vaak wat we zo enorm onderschatten in onze marketing.
Je kunt niet verwachten dat mensen je spontaan gaan bellen als je alleen maar berichten plaatst op social media. Daar is gewoon meer voor nodig. En ik weet dat je dat wellicht hoopt … en dat het bedenken en posten van berichten voor sommige coaches en therapeuten al (in)spannend genoeg is.
Maar dat betekent helaas nog niet dat het ook genoeg is om jouw potentiรซle klant in de actiestand te zetten.
Laat staan een continue stroom mee op gang te brengen.
Zie marketing als een flinke beek met stromend water. Jรญj bent degene die de stroom op gang moet houden. Maar daar bovenop zijn ook golfbewegingen nodig.
Zie marketing als een flinke beek met stromend water. Jรญj bent degene die de stroom op gang moet houden. Maar daar bovenop zijn ook golfbewegingen nodig.
Plan daarom bovenop die ‘steady’ onderstroom waarin je continu zichtbaar blijft, ook regelmatig acties en campagnes in.
Zodat je daarmee mogelijkheden creรซert voor mensen om dichter bij jou te komen. Waardoor zij jouw energie, kennis en kunde ervaren.
Want daarmee creรซer je een momentum waar jij de mogelijkheid hebt om concreet een aanbod te doen.
En last but not least; bouw vooral ook urgentie in.
Mensen willen nu eenmaal in de basis niet veranderen of geen geld uitgeven.ย Ook al weten ze dat het soms nodig is. Dat ze het niet alleen kunnen. We stellen allemaal maar wat graag uit.
Als jij die stuwende golfbewegingen niet creรซert, dan laat je ze dus in het stromende water ‘kabbelen’ en ‘meesleuren’ in hun eigen excuses en tijd.
Als jij die stuwende golfbewegingen niet creรซert, dan laat je ze dus in het stromende water ‘kabbelen’ en ‘meesleuren’ in hun eigen excuses en tijd.
Help hen met het nemen van een besluit! Daag hen uit en zorgย regelmatig voor een stuwende kracht in jouw marketing.
Ik hoop dat dit inzicht jou helpt รฉn jou ook een zetje in de rug geeft om dit toe te gaan passen.
Ik hoop dat dit inzicht jou helpt รฉn jou ook een zetje in de rug geeft om dit toe te gaan passen.