, , ,

Met deze 2 vragen heb je goud in handen

In deze korte blog een zeer krachtige tip van mij. 
Of misschien wel een confrontatie (je bent gewaarschuwd).
Want veel coaches en therapeuten zijn gericht op zichtbaar zijn. En dat is goed én nodig. Ook al weet ik dat het voor sommigen tegen wil en dank is… Maar weet je, het is geen doel op zich. Want dan werkt het namelijk niet echt.
Bij marketing en zichtbaar zijn, gaat het namelijk ook om verbinding maken. Vooral als je met mensen werkt. Het gaat om informeren én emotioneren. Mensen op het juiste spoor zetten. En hen helpen. Helpen met het maken van een goede keuze bijvoorbeeld. 
 
Het is dan belangrijk dat jij voor jezelf de volgende 2 vragen glashelder hebt. 
Ze zijn misschien niet makkelijk te beantwoorden, maar wel essentieel. 
Want jij helpt met het oplossen van een probleem of pijn van jouw klant.
Maar hoe kijkt die ander (jouw potentiële cliënt) daar eigenlijk tegen aan? 

Dáár draait het namelijk om in jouw marketing.

Dit zijn die 2 vragen die jou daar mee gaan helpen:

1.Wat zijn de voordelen als mensen met mij werken in plaats van het zelf te doen,
2.Wat zijn de voordelen als mensen met mij werken in plaats van met een ander,
Als je dit goed weet te beantwoorden op rationeel én emotioneel niveau, dan heb je goud in handen voor jouw marketing.
 
Ik ben benieuwd wat het jou oplevert. 

 

1 antwoord
  1. Anita Janssen
    Anita Janssen zegt:

    Dag Ingrid, ik heb deze 2 vragen tot mij laten doordringen en het mooie is dat ik vervolgens tot de conclusie kom dat ik deze inmiddels goed weet te beantwoorden. En dat is in het verleden echt wel anders geweest. Dus ik mag constateren dat ik al heel wat over mijzelf en mijn dienstverlening geleerd heb. EN dat ik het heerlijk vind om nog veel meer te leren. Ben dus heel benieuwd wat de 3-daagse zorgmarketing mij gaat brengen. Hoop dat jij er ook veel plezier en voldoening aan hebt om jouw kennis en ervaring over te dragen! Hartelijke groet, Anita

    Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *